poniedziałek, 7 stycznia 2013

CODZIENNIAK MAKIJAŻOWY CZYLI BRĄZY W MOIM WYDANIU ;-)

WITAM SERDECZNIE!DZIŚ MAKIJAŻ DLA WSZYSTKICH!!!TO MOJA PROPOZYCJA MAKIJAŻU NA CO DZIEŃ !!!PASUJE DO WSZYSTKICH ODCIENI TĘCZÓWEK!!W MOJEJ WERSJI Z WYCIĄGNIĘTĄ KRESKĄ,MNIEJ ODWAŻNE DZIEWCZYNY MOGĄ OCZYWIŚCIE Z NIEJ ZREZYGNOWAĆ!!!MAM NADZIEJĘ ŻE WAM SIĘ SPODOBA!!!!MIŁEGO OGLĄDANIA!!!








TWARZ-BAZA WYGŁADZAJĄCA AA,PODKŁAD L'OREAL TRUE MATCH D3W3,PUDER ROZŚWIETLAJĄCY ESSENCE,KOREKTOR ESSENCE I LOVE STAGE.


OCZY-BAZA POD CIENIE INGLOT 01,PALETKA CIENI  SLEEK ULTRA MATTES DARK,CIEŃ 
BOURJOIS #74 BRAUN,KREDKA CZARNA RIMMEL,GEL EYLINER CZARNY MANHATTAN,MASCARA  ESSENCE I LOVE EXTREME -mój ulubieniec :-)



MIŁEGO DNIA!!!!!!:-*





NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE                     
          ICH NA INNYCH STRONACH

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)