wtorek, 8 stycznia 2013

MAKIJAŻ NEUTRALNY ALE MOCNO PODKREŚLAJĄCY OCZY!!!

DZIŚ ZDECYDOWAŁAM SIĘ PRZEDSTAWIĆ MAKIJAŻ KTÓRY MOCNO PODKREŚLI OCZY!!!NADAJE SIĘ  DLA KAŻDEJ Z NAS!!! M.IN.DLA KOBIET Z OPADAJĄCĄ POWIEKĄ GÓRNĄ .UŻYŁAM NEUTRALNYCH CIENI I ODROBINĘ ZIELENI ABY ROZJAŚNIĆ SPOJRZENIE!!!!













PRODUKTY ZASTOSOWANE

TWARZ
-podkład bourjois 123 perfect#54
-puder inglot
-puder brązujący essence chocolate shake #01
-baza wygładzająca AA
-korektor essence i love stage


OCZY
 -paletka Sleek Ultra Matts
-cień inglot pearl #393
-cień kobo forest green #214
-kredka rimmel biała i czarna
-baza pod cień inglot #01
-kredka dwustronna sensiq
-mascara essence i love extreme
-eyeliner lovely












Bluzki z motywami zwierzęcymi pojawiły się w wielu kolekcjach firm odzieżowych. Można wybierać pomiędzy lwami, lisami i wilkami. Mnie również podobają się motywy zwierzęce.Oto moja propozycja...

            
                                                   mam nadzieję że Wam się spodoba!!!  




             Życzę miłej nocki:-*




NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE                     
          ICH NA INNYCH STRONACH




2 komentarze:

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)