niedziela, 20 stycznia 2013

SREBRZYSTY MAKE-UP!!!





WITAM KOCHANI!!!DZIŚ MAKIJAŻ W ODCIENIACH SREBRA NA SPECJALNE ŻYCZENIE DLA KASI!!!!MAKIJAŻ POWIĘKSZA OCZY I ROZŚWIETLA SPOJRZENIE!!!!MAM NADZIEJĘ ŻE SIĘ SPODOBA!!!















PRODUKTY ZASTOSOWANE


TWARZ

-BAZA SILIKONOWA WYGŁADZAJĄCA AA
-PODKŁAD RÓWNOWAŻĄCY INGLOT #23
-PUDER BRĄZUJĄCY #01 ESSENCE CHOCOLATE SHAKE
-KOREKTOR ESSENCE I LOVE STAGE
-KOREKTOR CATRICE CONCEALER
-ROZŚWIETLAJĄCY KREM ESSENCE CRYSTALLICED



OCZY

-BAZA POD CIENIE INGLOT #01
-PALETA CIENI SEPHORA
-PALETKA SLLEK I-DIVINE BAD GIRL
-EYLINER Z BROKATEM SECRET
-CIEŃ SYPKI STAR DUST #10 SECRET
-BIAŁA KREDKA RIMMEL#07 PURE WHITE
-CIEŃ PEARL TOUCH SCRET #107
-EYLINER CZARNY Z PALETY SEPHORA
-MASCARA ESSENCE I LOVE EXTREME


USTA

-POMADKA MANHATTAN #56E



























MAKIJAŻ IDEALNY NA KARNAWAŁ CZY WESELE!!!BŁYSZCZMY!!!;-)))











                                               paleta sephora





życzę miłego wieczorku!!!pozdrawiam serdecznie!!!!:-*




NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE                     
          ICH NA INNYCH STRONACH




2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuje za makijaż który prosiłam jest prześliczny cudowny świetny na wesele mam nadzieję że uda mi się odzwierciedlić Twoje dzieło Ewelino.Pozdrawiam i dziekuje.Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. :-* dziękuję i ciesze się ze się podoba!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)