środa, 6 lutego 2013

CARNAVAL MAKE-UP!!!!



[Dance]KARNAWAŁ W PEŁNI!!! [Fiufiu]WIĘC POSTANOWIŁAM PRZEDSTAWIĆ WAM  MOJĄ PROPOZYCJĘ MAKIJAŻU KARNAWAŁOWEGO!!!!W MOJEJ OPINII NIE MOŻE ZABRAKNĄĆ BLASKU I MOCNO PODKREŚLONYCH OCZU!!!MAM NADZIEJĘ ŻE WAM SIĘ SPODOBA!!!MIŁEJ ZABAWY!!![Dance]




















PRODUKTY ZASTOSOWANE [Błyszczyk]

TWARZ

-baza silikonowa AA
-podkład L'oreal true match
-korektor catrice
-rozświetlający fluid essence
-puder brązujący essence



OCZY

-baza pod cień Inglot
-cień secret #107 
-róż Inglot 
-eyeliner kobo black
-pigment essence #10 fairy dust
-eyeliner essence i love style
-czarna kredka essence i love rock
-paletka sleek i-divine bad girl
-naklejki z kamyczkami
-mascara essence


USTA
-pomadka manhattan #56E

















SŁODKICH SNÓW!!!![Pocałuj]






NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE                     
          ICH NA INNYCH STRONACH

2 komentarze:

  1. BAJECZNY TEN MAKIJAŻ !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny jest ten makijaż

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)