wtorek, 26 lutego 2013

LAWENDOWY POWIEW...







CZEŚĆ!!!DZIŚ COŚ MNIEJ SKOMPLIKOWANEGO I SZYBKIEGO!!!!MAŁY POWIEW WIOSNY W ZASADZIE DLA KAŻDEJ Z NAS!!!STRZEC JEDYNIE MOGĄ SIĘ PANIE KTÓRE MAJĄ CIENIE POD OCZAMI!!!MAM NADZIEJĘ ŻE POMYSŁ WAM SIĘ SPODOBA!!!CAŁĄ POWIEKĘ RUCHOMĄ POKRYŁAM LAWENDOWYM CIENIEM,W ZAŁAMANIU POWIEKI NAŁOŻYŁAM RÓŻOWY CIEŃ,WEWNĄTRZ KĄCIKA OKA POŁOŻYŁAM BEŻOWY PERŁOWY CIEŃ.NA DOLNĄ POWIEKĘ NAŁOŻYŁAM RÓWNIEŻ LAWENDOWY CIEŃ.LINIĘ WODNĄ OKA OBRYSOWAŁAM BIAŁĄ KREDKĄ NATOMIAST NA GÓRNEJ POWIECE NARYSOWAŁAM KRESKĘ CZARNYM EYELINEREM.  WYTUSZOWAŁAM RZĘSY  A TWARZ WYMODELOWAŁAM BRONZEREM KOŚCI POLICZKOWE MUSNĘŁAM PUDREM ROZŚWIETLAJĄCYM!!!ZAJĘŁO MI TO OKOŁO 15 MINUT WIĘC DZIEWCZYNY DO DZIEŁA :-))))!!![Producent]
























PRODUKTY ZASTOSOWANE


TWARZ


-PODKŁAD EVELINE
-PUDER BRĄZUJĄCY INGLOT
-PUDER ROZŚWIETLAJĄCY ESSENCE

OCZY


-BAZA POD CIEŃ INGLOT
-CIEŃ FIOLETOWY Z PALETY CIENI SEPHORA
-RÓŻOWY CIEŃ INGLOT INTEGRA #50
-CIEŃ DO POWIEK INGLOT PEARL #394
-EYELINER CZARNY ESSENCE
-MASCARA MAYBELLINE


USTA


-POMADKA KOBO ENGLISH ROSE #104
-BŁYSZCZYK AVON




MILIONY BUZIAKÓW!!!POZDRAWIAM
[Pocałuj][Pocałuj][Pocałuj][Pocałuj][Pocałuj][Pocałuj][Pocałuj][Pocałuj][Pocałuj]






NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE                     
          ICH NA INNYCH STRONACH






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)