niedziela, 17 lutego 2013

MAKIJAŻ INSPIROWANY NA J.LO









"Nie wszystko co robimy musi być wspaniałe.Możemy robić drobne rzeczy ale z wielką miłością!"




HEJ KOCHANI!!!         


INSPIRACJĄ DO WYKONANIA TEGO MAKIJAŻU JEST JENNIFER LOPEZ I JEJ LOOK NA UROCZYSTOŚCI ROZDANIA ZŁOTYCH GLOBÓW 2013.ZAFASCYNOWAŁAM SIĘ JEJ WYGLĄDEM I POSTANOWIŁAM NA WZÓR COŚ WAM ZMALOWAĆ!!!METALICZNE I PERŁOWE CIENIE KTÓRYCH UŻYŁAM SĄ BARDZO NOWOCZESNE A JEDNOCZEŚNIE KAŻDEJ KOBIECIE DODADZĄ BLASKU!!!MAM NADZIEJĘ ŻE MAKIJAŻ  PRZYPADNIE WAM DO GUSTU!!!NADAJE SIĘ DLA KAŻDEJ Z NAS!!![Lipstick]

























PRODUKTY ZASTOSOWANE






TWARZ


-baza silikonowa 3D Dax Cosmetics
-podkład Maybelline Affinitone #24 golden beige
-baza pod cień&korektor Essence I love stage
-puder rozświetlający Essence
-puder brązujący Essence chocolate shake
-fluid rozświetlający na twarz i dekolt Essence Crystalliced



OCZY


-baza pod cień Inglot
-cień Mary Kay 2Ho6 granite
-cień Inglot #394 pearl
-paleta cieni Sephora
-gel eyeliner Essence black
-czarna kredka Kobo
-mascara Maybelline the one by one volum'express



USTA


-pomadka Essence #55 coralize me














MIŁEGO WIECZORKU [Pocałuj][Pocałuj][Pocałuj]







NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE                     
          ICH NA INNYCH STRONACH



1 komentarz:

  1. CUDOOOOOO!!!NA MAXA CUDNY!!!!PIĘKNIE WYSZŁAŚ NA TYCH ZDJĘCIACH!!!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)