środa, 6 marca 2013

MAKE-UP...SŁONECZNIE☀ ☀ ☀

"...ewe­nement kobiety.
Ona wo­li ob­nażać swe ciało przed jed­nym mężczyzną, niż przed set­ka­mi ob­cych spojrzeń."








CZEŚĆ!!!DZIŚ SŁONECZNA POGODA WIĘC PRZEDSTAWIAM WAM SŁONECZNY MAKIJAŻ
   :-)!!!!ZASZALAŁAM...A CO?!WIOSNA IDZIE!!!!MAM NADZIEJĘ ŻE PROPOZYCJA WAM SIĘ SPODOBA!!!WCALE NIE NALEŻY BAĆ SIĘ KOLORÓW I SZALONYCH STYLIZACJI!!DO ODWAŻNYCH ŚWIAT NALEŻY!!!!!!![Dance]












PRODUKTY ZASTOSOWANE


TWARZ

-podkład eveline
-puder brązujący inglot
-róż bell




OCZY


-baza pod cień inglot
-biała kredka kobo
-czarna kredka inglot
-eyeliner maybelline #o1 black
-żółty cień secret #911
-paletka sleek divine au naturel cień czarny
-cień inglot #39 szary
-mascara maybelline one by one volum'express



USTA


-pomadka manhattan # 56 E








pozdrawiam gorąco!!!   





NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE                     
          ICH NA INNYCH STRONACH





2 komentarze:

  1. Wyglądasz szałowo!!! Mnie to przypomina rybki egzotyczne. Powiem szczerze, że zrobię sobie coś podobnego ;) Zainspirowałaś mnie :*
    Buziaczki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w tym makijażu

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)