Przejdź do głównej zawartości

RECENZJA DERMEDIC I LA ROCHE-POSAY





Witam Kochani!!!Dziś  króciutka recenzja produktów firmy Dermedic i La roche-posay!!!Ostatnio walczyłam z przesuszoną skórą,próbowałam różnych produktów-bezskutecznie,aż trafiłam na cudeńka,które pokrótce Wam opiszę!Mam nadzieję,że moja recenzja przyda się niektórym z Was!!!Produkty zakupione w aptece w bardzo rozsądnej cenie!!!Absolutnie seria dla moje skóry ;-)!!!










Produkty te to dla mnie absolutni faworyci!!!!!!!!Przynoszą ukojenie!!!Skóra moja jest nawilżona,zniknęły miejscowe przesuszenia!!!!Producent absolutnie mnie nie oszukał!!W ofercie firma Dermedic ma jeszcze wiele innych produktów,które sukcesywnie (po wykończeniu produktów,które mam)na pewno będe nabywała!!!.Są to krem nawilżający o przedłużonym działaniu,krem pod oczy,tonik mleczko 2 w 1,serum nawadniające,peeling enzymatyczny i wiele innych produktów do skóry głowy i ciała.





LA ROCHE-POSAY HYDRAPHASE INTENSE MASQE 2*6ml -11,50zł


Kojąca maseczka nawilżająca ze wskazaniami dla skóry odwodnionej!!!Maska rewelacyjnie spełnia to zadanie!!!Głęboko nawilża skórę,koi i "uspokaja"skórę!!!Nie uczula,nie zatyka porów!!!Polecam ten produkt wszystkim osobom mającym problemy z przesuszoną skóra twarzy!!!(maseczkę polecałam  już wcześniej!nieraz uratowała moja skórę ;-) )





DERMEDIC HYDRAIN 3 HIALURO PŁYN MICELARNY H2O SKÓRA SUCHA 200ml -25zł.


Płyn zmywa resztki makijażu(ale nie polecam go jako produkt zmywający cały makijaż).Ja stosuję najpierw chusteczki do demakijażu Neutrogena,które rewelacyjnie usuwają zanieczyszczenia i makijaż oraz nawilżają skórę,nie pozostawiając uczucia tłustości(gorąco polecam).Wracając do płynu nie podrażnia oczu,nie wysusza skóry,nie zatyka porów!!Nawilża skórę!!!!Gorąco polecam ten produkt.!!!





DERMEDIC EMOLIENT LINUM SKÓRA SUCHA KREM 50g -20zł



Krem długotrwale natłuszcza i nawilża skórę łagodzi podrażnienia wzmacnia i odbudowuje naturalny płaszcz hydrolipidowy!!!Nie uczula,nie pozostawia "filmu"na skórze!!Daje uczucie komfortu,poprawia elastyczność,skóra jest doskonale nawilżona!!!!!!Krem nadaje się na noc i na dzień!! Można stosować pod makijaż!!!!Gorąco polecam ten produkt!!!







pozdrawiam serdecznie!!!spokojnej nocy!!!! ;-*







NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE                     
          ICH NA INNYCH STRONACH



Komentarze

  1. great review!! :)
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice week-end! :)
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  2. thank you! certainly in the near future I will add more posts about the new cosmetics in the series! warmly greet a nice weekend

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie szczególnie zainteresowała maseczka, mam ją ale jeszcze jej nie używałam. Muszę wypróbować i zobaczę czy faktycznie jest taka dobra.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj jest fantastyczna jak dla mnie spełnia swoje zadanie w 100 %!!buziole

      Usuń
  4. Szczególnie polecam DERMEDIC EMOLIENT LINUM SKÓRA SUCHA KREM, naprawdę świetny produkt doskonale nadaje się po zimie, gdy cera jest wysuszona. Dobrze się wchłania, świtnie natłuszcza i nie pozostawia tłustego filmu, cera jest miekka i delikatna w dotyku. Cena jak na tak dobry produkt niewielka, dałabym o wiele wiecej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)

Popularne posty z tego bloga

Święta Święta i po Świętach.....

CZEŚĆ WAM!!!

Oczywiście miałam się odzywać ale niestety ten czas nie jest dla mnie łatwy.Bardzo cieszyłam się z  nadchodzących Świąt, w dodatku pierwsze z naszą córeczką Lilianą ale strasznie przytłoczyła mnie myśl ,że również pierwsze nie w domu rodzinnym( jak od 32 lat) i bez mamy:-(.Ale czas wziąć się w garść.Przesyłam kilka zdjęć świątecznych bo dla dzidzi trzeba się cieszyć radować i mieć siłę i w sumie dzięki Lili ją mam.A moja gwiazdeczka zaraz kończy 4 miesiące :-) jak ten czas leci.Pozdrawiam Was serdecznie :-* i mam nadzieję ,że w końcu nabiorę siły do pisania regularnych postów i wrzucania propozycji makijażowych. Cieszę się ,że mam tak cudownego mężczyznę przy sobie ,który dodaje mi wiary i otuchy każdego dnia :-) A Wam na nadchodzący 2017 rok życzę przede wszystkim zdrowia i szczęscia bo o resztę każdy może sam zadbać.Buziaki!!!!!!!














NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE ICH NA INNYCH STRONACH

COME BACK.....POWROTY...WITAJCIE

WITAJCIE MOI MILI :-)

Bardzo dawno mnie tu  nie było....oj bardzo dawno.W moim życiu zaszło w tym roku mnóstwo zmian,wydarzyło się mnóstwo rzeczy i tych dobrych i tych złych,wesołych jak i bardzo smutnych.
Postaram się  Wam wszystko opowiedzieć sukcesywnie a dziś w skrócie.Najpierw zostałam żoną wspaniałego mężczyzny Pawła, następnie zostałam mamą :-) !!!!! urodziłam 3 września śliczną córeczkę Liliankę.. Jestem dumną świeżo upieczoną mamusią.To wspaniałe uczucie i najlepsze co mogło mnie spotkać.Niestety nie tylko z tych wspaniałych momentów składa się ludzkie życie.Straciłam po ciężkiej chorobie najbliższą mi osobę mamusię.To był cios prosto w serce ....Bardzo dużo się w tym czasie wydarzyło.Zrozumiałam bardzo dużo,przewartościowałam swoje życie.Dla mnie najważniejsza jest rodzina. Córka i Mąż dodają mi sił .
Ogrom spraw sprawił że nie miałam  czasu ani sił na nic.Teraz staram się układać wszystko na nowo i chętnie podzielę się z Wami co u mnie.Pozdrawiam Was serdecznie.Wkrótce now…

Różowo-niebieski mix

WITAJCIE KOCHANI!!!

DZIŚ MAKIJAŻ W KOLORACH.POSTANOWIŁAM TROSZKĘ POEKSPERYMENTOWAĆ :-).
DODAŁAM KOLOR NIEBIESKI GDYŻ JEST SZALENIE MODNY W TYM SEZONIE WIOSENNYM.NIE PRZEPADAM ZA TYM KOLOREM JEŚLI CHODZI O MAKIJAŻ M.IN ZE WZGLĘDU NA MOJĄ ZIELONĄ TĘCZÓWKĘ ALE UWAŻAM,ŻE WYSZŁO CAŁKIEM NIEŹLE :-) .POZDRAWIAM SERDECZNIE I ŻYCZĘ MIŁEGO WIECZORU!!BUZIAKI SŁODZIAKI :-*







PRODUKTY ZASTOSOWANE

TWARZ

podkład Astor lift me up # 200 nude
korektor  allorund concealer Catrice
puder brązujacy Bell
róż multi colour blush Essence

OCZY

baza pod cień Inglot
paleta cieni Sephora
kredka 2 in 1 Essence13 pepper & mint
paletka cieni Butterfly lemon
cień colour & shine Essence # 06 bling blng
eyeliner z brokatem Secret # 4
eyeliner z brokatem Secret # 5
eyeliner gel Essence black
mascara Essence i love extreme


USTA

pomadka Essence# 42 fairytale
pomadka Essence #01 frosted














CHCIAŁABYM POLECIĆ WAM PODKŁAD ASTOR LIFT ME UP 2 IN 1 .ZAKUPIŁAM W KOLORZE #200 NUDE. DO MOJEJ CERY SUCHEJ SPRAWDZIŁ SIĘ ZNAKOMICIE.BARD…