niedziela, 10 marca 2013

z dodatkiem cytrusowej zieleni....









HEJ KOCHANI!!DZIŚ MAKIJAŻ Z MOJEJ NOWEJ PALETKI KTÓRA JEST PREZENTEM OD MOJEGO KOCHANEGO MĘŻA(doskonale wie co mnie najbardziej ucieszy:-) )POSTANOWIŁAM SZYBKO COŚ Z NIEJ ZMALOWAĆ.OSOBIŚCIE KOLORKI MNIE URZEKŁY!IDEALNE NA WIOSNĘ!!MAKIJAŻ DOŚĆ PROSTY Z DODATKIEM ODCIENI ZIELENI W PERŁOWEJ ODSŁONIE.DOSKONALE SPRAWDZI SIĘ DO ZIELONEJ,BRĄZOWEJ I NIEBIESKIEJ TĘCZÓWKI!!PIKANTERII DODAJĄ DWIE KRESECZKI!!MAM NADZIEJE ŻE MOJA PROPOZYCJA WAM SIE SPODOBA!JEŚLI TAK ZACHĘCAM DO WYPRÓBOWANIA ;-)












PRODUKTY ZASTOSOWANE









Paletka zawiera 12 przepięknie napigmentowanych kolorków:8 perłowych i 5 matowych w wiosennych odcieniach.



TWARZ


-baza silikonowa 3d dax cosmetics
-podkład l'oreal true match d3w3
-korektor bell
-puder transparentny secret
-róż bell
-puder brązujący essence



OCZY


-baza pod cień inglot
-biała kredka kobo
-paletka sleek i-divine snapshots #732
-paletka cieni maybelline  #20 coral drama
-eyeliner maybelline #01 black
-mascara maybelline the one by one volum'express



USTA


-błyszczyk-pomadka rimmel apocalips #100 phenomenon













słodkich snów życzę [Miłość][Miłość][Miłość][Miłość][Miłość][Miłość][Miłość]







NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE                     
          ICH NA INNYCH STRONACH




2 komentarze:

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)