czwartek, 4 kwietnia 2013

MAŁY HAUL ZAKUPOWY :-)



"Szacunek, to uznanie godności osoby ludzkiej - kogoś drugiego i swojej własnej. Zasadą jest tu wzajemność, 
gdyż każda osoba ma prawo do uszanowania (...) Aby szanować innych, trzeba jednak najpierw nauczyć się szanować siebie samego."

Brigitte Beil









HEJ KOCHANI DZIŚ MAŁY HAUL ZAKUPOWY...BIEDRONKOWY ;-)!!!DOBRE PRODUKTY W ATRAKCYJNYCH CENACH!!!!NO JAK TU NIE SKORZYSTAĆ?!!;-)PRODUKTY PRZETESTOWAŁAM JUŻ WCZEŚNIEJ I MOGĘ WAM JE POLECIĆ!!!



                                                                                 DO WŁOSÓW-3,99zł




ODŻYWKA REGENERACYJNA DO WŁOSÓW BIOSILK-JEDWAB-rewelacyjnie nawilża włosy,ułatwia rozczesywanie,nadaje połysk i pięknie pachnie:-)moje włosy naprawde ją uwielbiają!!



     
DO OCZU-9,99zł
   



TUSZ DO RZĘS EVELINE VOLUM FIBERLAST volume&lift&separation-mascara rewelacyjnie podkręca rzęsy,szczoteczka perfekcyjnie rozdziela, nie pozostawiając grudek!!!




DO TWARZY-13,99zł




BB GARNIER-KREM KOLORYZUJĄCY-nawilża,rozświelta,nie uczula mnie ;-),ukrywa niedoskonałości ale nie jest ciężki jak pokład, lekka formuła idealna na lato i zawiera filtr spf 15.




DO TWARZY-11,99zł





PEELING ENZYMATYCZNY LIRENE-delikatnie złuszczający peeling enzymatyczny do skóry wrażliwej,suchej.Oczyszcza i wygładza skórę i przede wszystkim nie uczula i nie powoduje przesuszeń ani podrażnień jak większość peelingów,które stosowałam!!!!




NIBY TAK NIEWIELE A JAK CIESZY I W DODATKU W BARDZO DOBRYCH CENACH!!!:-)))
POZDRAWIAM WAS SERDECZNIE I ŻYCZĘ MIŁEGO WIECZORKU!!!!!BUZIACZKI :-***








NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE                     
          ICH NA INNYCH STRONACH

12 komentarzy:

  1. ten tusz już jakiś czas chodzi za mną, i go chyba teraz wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam!!ja jestem z niego bardzo zadowolona i ta cena ;-)

      Usuń
  2. rzeczywiście w bardzo dobrej cenie :) Ja też używam tego BB cream z Garniera i jestem bardzo zadowolona! No i przy moich następnych zakupach chyba się skuszę na tą odżywke do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W biedronce można kupić czasami naprawdę dobre produkty, polecam Ci balsam biedronkowy do ciała Q10, który działa podobnie do Nivea Q 10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten krem BB, niestety wydawało mi się, że mam po nim wysyp krostek i oddałam go. Ale ogólnie był fajny ;)
    odpowiedziałam na Taga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam strasznie suchą skóre mi odpowiada ;-) ale mojej siostrze która ma mieszaną już nie ;-)

      Usuń
  5. Oo nie wiedziałam, że w Biedronce takie fajne kosmetyki można dostać :D Będę musiała się wybrać do tej koło mnie :) Dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie z Biedronki skusiły tylko pędzelki :) bb garniere miałam i byłam zadowolona :):) fajne zakupki :) ja się jeszcze właśnie zastanawiam nad tym jedwabiem ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam jedwab włosy go uwelbiają i ta cena!!!

      Usuń
  7. Mam BB z Garnier ale ten wąski jest ok, tylko zapach zbyt alkoholowy, czy ten co Ty masz też tak nieładnie pachnie?
    Fajne zakupy.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki!!!:-* nie kochana ten ma bardzo ładny zapach ;-)

      Usuń

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)