niedziela, 21 kwietnia 2013

brązy...musnięte pomarańczą.....


"Większy mam sza­cunek dla człowieka za­wie­dzione­go w swoich prag­nieniach, nie­szczęśli­wego w miłości, des­pe­rata, niż dla chłod­ne­go mędrca, dum­nie i od­pychająco nie­wzruszo­nego. Nie wyob­rażam so­bie świata bar­dziej an­ty­patyczne­go niż ten, w którym by­liby sa­mi mędrcy. "





Cześć Moi Drodzy dziś makijaż w odcieniach brązu i pomarańczy!!!Mam nadzieje,że takie zestawienie kolorków Wam się spodoba!!!!Pozdrawiam serdecznie!!Buziaczki :-*









PRODUKTY ZASTOSOWANE

TWARZ

podkład maybellne affinitone #24 golden beige
korektor bell
baza silikonowa dax cosmetocs
puder brązujący essence chocolate shake
róż bell

OCZY

baza pod cień inglot
paletka maybelline #20 colar drama
ceń inglot vertigo #22 pomarańczowy
pigment essence #10 fairy dust
eyeliner gel maybelline #01 black
mascara eveline volum berlast
biała kredka kobo
czarna kredka kobo
USTA

błyszczyk bell















NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE                     
          ICH NA INNYCH STRONACH






7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż :) Otagowałam Cię w tagu "Moja metamorfoza" więcej informacji u mnie na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladasz suuuuper;)
    Ja zazwyczaj używam jednego cienia do powiek- idę na łatwiznę,a ty masz tyleeeee tego;)
    Zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 cienie :-) dziękuje i również życzę miłej nocy ;-)

      Usuń
  3. Normalnie to nie przepadam za brokatem, jednak w Twoim makijażu wszystko jest doskonale wyważone. Piękne kolorki i bardzo precyzyjna praca.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za taki piękny komplement!!!!:-*

      Usuń
  4. Lubię te kolory dlatego też bym się pomalowała w tej kolorystyce, pięknie! i super zdjęcie profilowe tak nawiasem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje!tez osobiscie lubię brązy!!!pozdrawiam

      Usuń

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)