poniedziałek, 27 maja 2013

fioletowa kreseczka :-)


WITAM KOCHANI!!!!POSTANOWIŁAM PODZIELIĆ SIĘ Z WAMI MAKIJAŻEM KTÓRY REWELACYNIE KONTRASTUJE Z ZIELONĄ TĘCZÓWKĄ OKA CZYLI MALUJEMY OCZKO KOLOREM INNYM NIŻ KOLOR TĘCZÓWKI!!!!!MAM NADZIEJĘ,ŻE TAKA PROPOZYCJA PODKREŚLENIA OCZKA WAM SIĘ SPODOBA!!BUZIAKI SŁODZIAKI!!!POZDRAWIAM SERDECZNIE!!!!PS.-MUSZĘ WAM SIĘ POCHWALIĆ,ŻE UDAŁO MI SIĘ SPEŁNIĆ JEDNO Z MOICH MARZEŃ :-))))))))))))))....SESJA ZDJĘCIOWA,KTÓRĄ ZAPROPONOWAŁ MI ROZWIJAJĄCY SIĘ FOTOGRAF EMILIAN BUKAROWICZ :-).WKRÓTCE POCHWALĘ SIĘ WAM EFEKTAMI NASZEJ WSPÓŁPRACY!!!ŚWIETNE DOŚWIADCZENIE I SUPER ZBAWA!!!;-))))))A TO JEDNO ZE ZDJĘĆ...MAŁY PRZEDSMAK....










PROKUKTY ZASTOSOWANE

TWARZ
podkład maybelline affinitone
korektor bell
baza silikonowa dax cosmetics
puder rozświetlajacy essence
róż bell

OCZY
baza pod cień inglot
paletka cieni sleek snaspshots
paletka cieni sleek i-divine ultra matts
eyeliner gel maybelline #01 black
biała kredka kobo
mascara volum fiberlast eveline







SŁODKICH SNÓW!!!!







 NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE                     
          ICH NA INNYCH STRONACH



5 komentarzy:

  1. Wygladasz super!!! Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow świetnie wyglądasz na tym zdjęciu w czarnej sukience!wow! i oczywiście śliczny make up - oczy wyglądają cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Goiaczku :-* Twoje komentarze to miód dla moich uszeu!pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Sexy jesteś i mega zgrabna! Powiem Ci szczerze, że chętnie bym oglądała częściej Twoje stylizacje!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)