środa, 7 sierpnia 2013

LAWENDA MUŚNIĘTA ZŁOTEM,,,



WITAM KOCHANI PO DOŚĆ DŁUGIEJ PRZERWIE :-) PRZYCHODZĘ DO WAS Z NOWYM MAKIJAŻEM.POSTARAM SIĘ SUKCESYWNIE PRZESYŁAĆ WAM MOJE POMYSŁY.OTO JEDEN Z NICH LAWENDA+ZŁOTO NA DZIEŃ I NA NOC JAK KTO WOLI :-). MAM NADZIEJE ŻE POMYSŁ WAM SIĘ SPODOBA !!!










PRODUKTY ZASTOSOWANE

TWARZ

baza silikonowa dax cosmetics
podkład astor skin match #202
korektor bell perfect cover
puder transparentny secret
puder rozświetlający essence
bronzer essence


OCZY

cienie maybelline #15 glamour purple
cień mary kay granite
cienie maybelline #20 coral drama
paletka sleek bad girl
gel eyeliner #01 black maybelline
kredka złota perfection queen
mascara eveline volumix fiberlast



USTA

pomadka kobo #104 english rose






















DO MOJEJ KOLEKCJI DOŁĄCZYŁA KOLEJNA PARA KOLCZYKÓW
 (H&M)-kolczykomaniaczka :-P











POZDRAWIAM WAS SERDECZNIE I ŻYCZĘ MIŁEJ NOCY :-)!!!BUZIAKI!!!!![Kiss][Kiss][Kiss]










 NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE                     
          ICH NA INNYCH STRONACH

2 komentarze:

  1. Ojejku jak Ci ładnie, dla mnie pierwszy jest najlepszy ale drugi też super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)