czwartek, 26 września 2013

MAKE UP ARTYSTYCZNIE :-) DLA ODWAŻNYCH NA WIECZÓR ;-)



"NAWET JEŚLI JESTEŚ ANIOŁEM I TAK ZNAJDZIE SIĘ KTOŚ KOMU BĘDZIE PRZESZKADZAŁ SZELEST TWOICH SKRZYDEŁ".



CZEŚĆ!

DZIŚ MAKIJAŻ DLA ODWAŻNYCH KOBIET!MOCNO PODKREŚLONE OCZKO!!PROPOZYCJA NA WIECZÓR!!WYSZŁO DOŚĆ CIEKAWIE I DLATEGO CHCIAŁABYM SIĘ Z WAMI PODZIELIĆ TYM MAKIJAŻEM!MAM NADZIEJĘ,ŻE POMYSŁ WAM SIĘ SPODOBA!! :-) POZDRAWIAM!!!







PRODUKTY ZASTOSOWANE

TWARZ

baza silikonowa Dax Cosmetics 3D
podkład Astor Skin Match #202 natural
korektor Essence Stay all day
puder brązujący Bell

OCZY

baza pod cień Inglot
eyeliner gel Inglot #77
paletka cieni Sleek the original
biała kredka Rimmel #071 pure white
mascara Eveline volumix fiberlast


USTA

pomadka Rimmel apocalips #100 phenomenon











                                                           MIŁEGO DNIA MOI DRODZY!!!!!!







NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE                     
          ICH NA INNYCH STRONACH









10 komentarzy:

  1. To jeden z najładniejszych jakie zrobiłaś! normalnie cudo!piękne cieniowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieta Kot! Pięknie i bardzo dopracowany makijaż!
    Buziaczki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Majeczko :-*

      Usuń
    2. Z niecierpliwościom czekam na Twoje nowe prace! ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
    3. mam kilka w zanadrzu jak znajdę chwilkę oczywiście wrzucę :-*

      Usuń
  3. Świetny jest ! :) Chyba ja coś takiego zmaluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się Twoje makijaże. Na pewno zostanę tutaj na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję bardzo mi miło :-) ja też chętnie zajrzę do Ciebie :-) pozdrawiam

      Usuń

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)