poniedziałek, 2 września 2013

MAKE UP BLACK&WHITE



CZEŚĆ :-)!
DZIŚ PRZYGOTOWAŁAM MAKIJAŻ W WERSJI BLACK&WHITE.DO WYKONANIA UŻYŁAM 2 KOLORKÓW.MAKIJAŻ DOŚĆ ODWAŻNY I ZMYSŁOWY.MAM NADZIEJĘ,ŻE WAM SIĘ SPODOBA!!!BUZIAKI :-***








PRODUKTY ZASTOSOWANE

TWARZ

baza wygładzająca 3D silicone dax cosmetics
korektor essence stay all day
podkład L'oreal infaillible #200
puder brązujący bell #01

OCZY

kredka biała rimmel #071 pure white
paletka sleek ultra matts
eyeliner gel inglot #77
mascara eveline volumix fiberlast
korektor do brwi art scenic eveline

USTA

pomadka czerwona lemax












SŁODKICH SNÓW!!!! :-))))))





NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE                     
          ICH NA INNYCH STRONACH.

3 komentarze:

  1. Śliczny! Bardzo mi się podoba, sama czasem podobny robię, ale ostatnio na nic nie mam czasu ;( Mam nadzieje, że to się niebawem zmieni, bo chętnie bym porobiła makijaże.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko dwa kolorki, a jaki efekt! Piorunujący:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że dodałaś czerwoną szminkę bo tak byłoby smutno:) i super ta biała kreseczka wygląda

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)