niedziela, 6 października 2013

LAWENDA MUŚNIĘTA ZŁOTEM...


WITAM KOCHANI!!!

DZIŚ MAKIJAŻ W NIECO DELIKATNIEJSZYCH KOLORKACH!POŁĄCZYŁAM FIOLET I ZŁOTO.FIOLET BARDZO ŁADNIE PODKREŚLA ZIELONĄ TĘCZÓWKĘ.MAM NADZIEJE,ŻE SIĘ SPODOBA :-) CO SĄDZICIE O TAKIM POŁĄCZENIU?POZDRAWIAM SERDECZNIE.BUZIAKÓW MOC!!!



PRODUKTY ZASTOSOWANE

TWARZ

podkład Maybelline Affinitone # 24 golden beige
korektor Essence stay all day
podkład Revlon w kremie,który użyłam jako bronzer
puder rozświetlający sence

OCZY

baza pod cień Inglot
paletka Sleek snapshots
paletka Sleek the original
cień Kobo 106 papaya
pigment Essence #09 be my brightsmaid
czarna kredka Kobo
eyeliner gel Inglot
mascara Bell no limit


USTA

pomadka Secret dress up # 3










I TROSZKĘ NOWOŚCI PIELĘGNACYJNYCH....




1.MASECZKA EVELINE LUXURY DIAMONDS & 24 KGOLD (hipoalergiczna) -producent obiecuje :maseczka ma poprawić koloryt,przywrócić blask skórze,poprawić gęstość,wygładzić zmarszczki,
nawilżyć:-)

2.PERFECTA MASECZKA DO CERY SUCHEJ SŁODKIE MIGDAŁY+MIÓD-producent obiecuje:maseczka ma poprawić mikrokrążenie i napięcie skóry,poprawić koloryt,nawilżyć :-)

3.PERFECTA MASECZKA (ROZŚWIETLAJĄCA) KOKTAJLOWA S.O.S NA TWARZ I POD OCZY-producent obiecuje:maseczka ma zniwelować zmarszczki,nawilżyć,nadać skórze zdrowy koloryt,a rozświetlające mikropigmenty ożywić cerę maskując cienie i oznaki zmęczenia :-)

4.OCZYSZCZAJĄCE PASKI NA NOS producent obiecuje: pasek ma usuwać zaskórniki,zanieczyszczenia i sebum oraz działać ściągająco i przeciwbakteryjnie na nasz nosek :-)


JEDNYM SŁOWEM CUDA :-) A ZOBACZYMY JAK BĘDZIE :-)






NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE                     
          ICH NA INNYCH STRONACH


29 komentarzy:

  1. Dzisiaj rozświetlająco:) sexy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko nam cuda obiecują Ci producenci ;p;p Przepiękny makijaż super pomysł! Masz wielki talent do łączenia kolorów i widać że robisz to z wielką pasją. Wychodzi Ci pięknie
    Buziaczki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo cieszę się na takie opinie :-) dzięki!!!!

      Usuń
  3. Piękny, delikatny z klasą, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. mój ulubiony lawendowy kolor :)) cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kobieta z pięknym makijażem i od razu chce się żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż Ty również :)
    Pozdrawiam
    http://mojakolorowacodziennosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny makijaz :) uwielbiam fiolet na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie wyglądasz w tym makijażu :) Jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też masz cziłałę?? witaj w gronie ;)) jestem po raz pierwszy na twoim blogu, znajdę gdzieś w archiwum jej fotki? jestem ciekawa jak wygląda xD ;>> M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mam białego!!!:-) na profilu google + dodałam zdjęcia :-)

      Usuń
  10. Bardzo ładny, delikatny :) Podoba mi się ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na nową notkę u Ciebie, aby nie zapomnieć adresu bloga kliknęłam>>Gratulujemy, Mansini
    Obserwujesz teraz witrynę EVELINA MODA I URODA!!! '' hihi, ale twojego adresu raczej, a nawet na pewno nie da się zapomnieć, jest charakterystyczny ;))) pozdrooo

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny makijaż, bardzo pasuje taki chłodny fiolet do srebra własnie, więc super, że dobrałaś srebrne kolczyki do tego makijażu! :) w ogóle masz piękną buzię :)
    i podziwiam to, że robisz tak piękne i proste kreski na powiekach!
    pozdrowienia,
    letsgocolour.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję!!!! pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  13. Piękny makijaż, bardzo Ci pasuje :)
    Jestem ciekawa tych pasków na nos ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję!!!paski polecam są świetne!!!!

      Usuń
  14. Hello, co tam u Ciebie?? jak zdrówko? kiedy coś napiszesz? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a praca praca praca.wszystko ok ale mało czasu, niedługo coś wrzucę ;-) pozdrawiam

      Usuń

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)