poniedziałek, 6 stycznia 2014

1 URODZINY BLOGA :-)

WITAJCIE KOCHANI!!!

DZIŚ ŚWIĘTUJĘ :-) JUŻ MINĄŁ ROCZEK :-) JAK TEN CZAS LECI.CHCIAŁABYM Z TEJ OKAZJI PODZIĘKOWAĆ WAM,ŻE CIĄGLE MNIE WSPIERACIE. DZIĘKUJĘ ZA MIŁE SŁOWA I CUDOWNE KOMENTARZE,KTÓRE DODAJĄ SKRZYDEŁ.WSPOMINAJĄC PIERWSZE MOJE KROKI MUSZĘ NIESKROMNIE PRZYZNAĆ,ŻE SIĘ ROZWINĘŁAM.UWIELBIAM CZYTAĆ WASZE BLOGI I RÓWNIEŻ CIESZĘ SIĘ,ŻE MOGĘ PODZIELIĆ SIĘ Z WAMI MOJĄ PASJĄ.MAM NADZIEJĘ,ŻE WAS NIE ZAWIODŁAM.POZDRAWIAM SERDECZNIE :-)






W PODZIĘKOWANIU MOJA ZIELONA PROPOZYCJA :-)
Makijaż idealny dla zielonej tęczówki :-)





PRODUKTY ZASTOSOWANE


TWARZ

ultralekki podkład AA 3103
korektor Essence stay all day
bronzer Bell

OCZY

baza pod cień Inglot
paletka cieni Technic electric beauty
super liner blackbuster L'oreal
mascara L'oreal false lash wings

USTA

pomadka Essence honey bee #54











                                                           BUZIAKÓW MOC!!!!!





NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE ICH NA INNYCH STRONACH

10 komentarzy:

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)