poniedziałek, 10 lutego 2014

MAKIJAŻ WALENTYNKOWY MOJA PROPOZYCJA :-)

HEJ SKARBY!!!






DZIŚ MOJA PROPOZYCJA MAKIJAŻU WALENTYNKOWEGO W ODSŁONIE NIECO ODWAŻNEJ CZYLI MOCNO PODKREŚLONE OCZKO I MAŁY FOKUS CZERWIENI NA USTA.JEŚLI ZNAJDĘ CHWILKĘ CZASU WYMALUJĘ JESZCZE MAKIJAŻ W WERSJI DELIKATNIEJSZEJ. MAM NADZIEJĘ,ŻE DZISIEJSZA PROPOZYCJA PRZYPADNIE WAM DO GUSTU. ŻYCZĘ DUŻO MIŁOŚCI!!!CAŁUSKÓW MOC!!!










PRODUKTY ZASTOSOWANE

TWARZ

korektor Essence stay all day
podkład Astor lift me up # 200 nude
bronzer Bell
puder rozświetlający Essence


OCZY

baza pod cień Inglot
paletka cieni L'oreal  velours noir E5
paletka cieni Technic electric beauty
eyeliner gel Inglot # 77
czarna kredka Kobo
mascara L'oreal false lash wings


USTA

pomadka czerwona Lemax
pomadka Kobo # 101















MAKIJAŻ WYKONAŁAM TĄ PALETKĄ L'OREAL velours noir E5 , KTÓRĄ MOGĘ WAM SERDECZNIE POLECIĆ. MOCNO NAPIGMENTOWANE CIENIE , KTÓRE BARDZO DŁUGO SIĘ UTRZYMUJĄ (nie osypują się).





                                 SPOKOJNEJ NOCY I MIŁYCH WALENTYNEK !!!!!

                                                                 [love][love][love][love]





NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE ICH NA INNYCH STRONACH

10 komentarzy:

  1. piękne usta, ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te szarości pięknie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za tak wspaniałe komentarze!!!buźka

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny! Usta masz bardzo śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się! Inny od tych wszystkich różowych makijaży walentynkowych! :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)