środa, 5 lutego 2014

ROMANTYCZNIE....PRZYDYMIONE FIOLETEM

HEJKA MOI KOCHANI!!!

DZIŚ TAKI SZYBKI MAŁY WPIS.WZIĘŁO MNIE I POSTANOWIŁAM COŚ TAM ZMALOWAĆ :-))))) I PODZIELIĆ SIĘ TYM Z WAMI :-))))) POŁĄCZYŁAM FIOLETY I ZŁOTO .MYŚLĘ,ŻE WYSZŁO CAŁKIEM NIEŹLE  :-))))) POZDRAWIAM SERDECZNIE







PRODUKTY ZASTOSOWANE


TWARZ 

korektor pod oczy Essence stay all day
podkład Astor lift me up # 200 nude 
bronzer Bell
róż do policzków Essence multi color blush
puder rozświetlający essence


OCZY

baza pod cień Inglot
paletka Sleek the original
cień Inglot # 491 fiolet
cień  w kremie Catrice made to stay  # 080
eyeliner gel Essence # 01 midnight in paris
mascara L'oreal false lash wings


USTA

pomadka Essence frosted #01
błyszczyk  H&M hot coral



MIŁEGO WIECZORKU!!!



PRZY OKAZJI POCHWALĘ SIĘ MOIM PREZENTEM OD JEDNEJ Z MOICH SIÓSTR...
ZACHWYCIŁ MNIE I WZRUSZYŁ,UWIELBIAM TAKIE PREZENTY.JEST ŚLICZNE I PRAKTYCZNE :-)))))))) ETUI NA POMADKĘ,PIĘKNIE ZDOBIONE.POLECAM :-)))))










NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE ICH NA INNYCH STRONACH

10 komentarzy:

  1. Pięknie opalizujący make up!

    OdpowiedzUsuń
  2. Etui super nigdy takiego nie widziałam ;) Zacofana jestem więc wiesz... ;)
    Śliczny makijaż! Uwielbiam fiolety.

    OdpowiedzUsuń
  3. a na początku zastanawiałam się co to jest :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) no wygląda pięknie i jest nietuzinkowe :-)

      Usuń
  4. Czekamy na nowe dzieło w wolnej chwili Ewelinko :**

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)