niedziela, 30 marca 2014

MIĘTOWE SMOKEY EYE

HEJ SKARBY!!!


WIOSNA WIOSNA WIOSNA.A WRAZ Z WIOSNĄ POWRÓCIŁA MOJA WENA.DZIŚ MAKIJAŻ PRZYDYMIONY Z ODCIENIEM PIĘKNEJ MIĘTY,KTÓRA W PRZYPADKU MOJEJ ZIELONEJ TĘCZÓWKI SPRAWDZIŁA SIĘ ŚWIETNIE,PODKREŚLIŁA JEJ ODCIEŃ,MAM NADZIEJĘ,ŻE POMYSŁ WAM SIĘ SPODOBA!!!POZDRAWIAM I PRZESYŁAM BUZIAKÓW MOC!!!






PRODUKTY ZASTOSOWANE

TWARZ

korektor Essence match 2 cover
podkład Astor lift me up
bronzer Bell
puder rozświetlajacy Essence

OCZY

pigment Essence #23 my little dragon
paletka cienie Technic elecric beauty
czarna kredka Miss Sporty #01
eyeliner gel Essence black
mascara Eveline volumix fiberlast

USTA

błyszczy ochronny Carmex


















                                                SŁODKICH MAGICZNYCH SNÓW!!!




NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE ICH NA INNYCH STRONACH

9 komentarzy:

  1. Świetna zmiana bloga!zdjęcie na górze jest cudowne!makijażyk jak zwykle ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie z ta miętą w kąciku oka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no ! napatrzeć się nie można ! Jesteś prześliczna tak samo jak i ten makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za miłe komentarze!pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)