wtorek, 6 stycznia 2015

2 urodziny bloga i come back :-)

Witajcie serdecznie Moi Kochani.

Czas płynie nieubłaganie,długo mnie nie było...zmiany zmiany zmiany i absolutny brak czasu na cokolwiek.2 urodziny bloga postanowiłam uczcić nowym wpisem po bardzo długiej nieobecności.Natomiast teraz pełna mobilizacja i dobra organizacja pracy.Na początek mała propozycja makijażu w odcieniach niebieskiego.Mam nadzieję,że propozycja Wam się spodoba .Pozdrawiam serdecznie moje piękne!!!









Produkty Zastosowane

Twarz

korektor Astor lift me up 2 in 1 #002 medium
podkład Astor lift me up #200 nude
puder brązujacy Mannhatan
puder Bell look now! hd


Oczy

baza pod cień Inglot #01
paletka cieni nude eyes H&M
paletka cieni technic electric beauty
cień Inglot amc #52
cień Essence copper island #59
kredka astor #090 ebony
mascara Eveline big volume lash
eyeliner gel maybelline #01 black


Usta

błyszczyk sinsay #84 coffee












                                                             Miłego wieczoru Kochani!!całuję  





NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE ICH NA INNYCH STRONACH

10 komentarzy:

  1. Gdzieś Ty się podziewała tyle czasu?super, że wróciłaś i piękniejesz:)fantastyczny come back :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz się spotykam z tym że blogerka zwraca się do czytelniczek "moje piękne" - cudownie pozytywne zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomity makijaż! ja sama kresek nie potrafię robić, a Ty masz takie idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż i gratuluję powrotu oraz drugich urodzin bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ,ja również się cieszę ,że mogę do Was zaglądać i dzielić się z Wami sobą :-) pozdrawiam

      Usuń

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)