Przejdź do głównej zawartości

Moja Oaza



                        Hej Kochane :-)







Makijaż w tych kolorkach już kiedyś pojawił się na moim blogu,nie ukrywam że bardzo lubię te kolory :-).Za każdym razem staram się coś zmodyfikować i podzielić się z Wami  efektem :-) Natomiast szczegółowo dziś podzielę się z Wami pewnym moim ulubionym miejscem Zapraszam :-)  

Chciałabym podzielić się z Wami miejscem ,w którym absolutnie odpoczywam.To miejsce gdzie codziennie" ładuję akumulatory".Myślę,że każda z Nas powinna mieć takie miejsce.Moja sypialnia urządzona jest tak jak sobie tego wymarzyłam w kolorach beżu ,brązów,bieli.W takich kolorach odpoczywam, wg Feng shui to najlepsze kolory do sypialni.Oświetlenie ciepłe ,dodatkowo zapalam czasem świece gdy chce się zrelaksować słucham również relaksującej muzyki..Ostatnio dostałam piękne świeczki na baterie z Ikei polecam,dają ciepłe bardzo przyjemne światło :-) i nie trzeba się martwić ,że coś się spali :-P .W pomieszczeniu nie mam telewizora.Wieczorem uwielbiam za to czytać książki przed snem dlatego zawsze na stoliku znajdzie się jakaś pozycja.Anioły,które mam na stoliku to prezenty od rodziny,talizmany aby chroniły mnie i moje sny :-).Moja sypialnia zaopatrzona jest w toaletkę ,o której zawsze marzyłam <3 (dostałam w prezencie na urodziny :-) ) .To miejsce na poprawę urody, które same też dodaje wnętrzu niepowtarzalnego uroku.Pozdrawiam Was piękne moje i ciekawa jestem jak wyglądają Wasze sypialnie i miejsca w których odpoczywacie. Buzzzziaki :-*














Świece absolutnie uwielbiam,dodają uroku,przyjemnie rozświetlają i nadają wspaniały klimat każdemu wnętrzu.
                                                                         świece na baterie -super alternatywa                                                                                                                                         dla niezdarnych :-)


                                                                         świece naturalne                                                                                                                                                                    -dla amatorów zapachów


                                                               Buziaki i samych relaksujących chwil ;-)







NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE ICH NA INNYCH STRONACH

Komentarze

  1. Śliczny makijaż i urocza toaletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choruje od dawna na toaletkę, Twoja jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuje,moje marzenie zostało spełnione,polecam :-)

      Usuń
  3. Świetne kolory na oczach :) toaletka bardzo gustowna, piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja sypialnia tez jest dla mnie miejscem gdzie ładuje akumulatory, dodatkowo teraz mam nowego gościa w sypialni ;) Kluskę labradorkę.
    Śliczny makijaż Kochana! Pięknie Ci pasuje taki zestaw kolorków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję Kochana.ja też mam towarzysz małego białego chihuahuę Amorka :-)

      Usuń
  5. Piękny pokój, zachwyciłam się białymi meblami i tym stylem .. aj, pięknie!
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)
    zapraszam równiez do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. toaletka taka słodka !
    też chcę taką

    _____________________
    new fashion styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, jak ja bym chciała codziennie rano siadać do toaletki.. niestety w moim pokoju nie zmieści się dodatkowy mebel. Twoja jest piękna, ale czy nie jest za malutka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie jest ,zobacz zdjęcie poprzedni post.jest idealna,ja jestem malutka kobietką :-).pozdrawiam

      Usuń
  8. Toaletka jest cudowna, a gdzie można takie cudo kupić -)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję,dostałam w prezencie ale na allegro

      Usuń
  9. Bardzo ładny makijaż, świetne kolory :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)

Popularne posty z tego bloga

Święta Święta i po Świętach.....

CZEŚĆ WAM!!!

Oczywiście miałam się odzywać ale niestety ten czas nie jest dla mnie łatwy.Bardzo cieszyłam się z  nadchodzących Świąt, w dodatku pierwsze z naszą córeczką Lilianą ale strasznie przytłoczyła mnie myśl ,że również pierwsze nie w domu rodzinnym( jak od 32 lat) i bez mamy:-(.Ale czas wziąć się w garść.Przesyłam kilka zdjęć świątecznych bo dla dzidzi trzeba się cieszyć radować i mieć siłę i w sumie dzięki Lili ją mam.A moja gwiazdeczka zaraz kończy 4 miesiące :-) jak ten czas leci.Pozdrawiam Was serdecznie :-* i mam nadzieję ,że w końcu nabiorę siły do pisania regularnych postów i wrzucania propozycji makijażowych. Cieszę się ,że mam tak cudownego mężczyznę przy sobie ,który dodaje mi wiary i otuchy każdego dnia :-) A Wam na nadchodzący 2017 rok życzę przede wszystkim zdrowia i szczęscia bo o resztę każdy może sam zadbać.Buziaki!!!!!!!














NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE ICH NA INNYCH STRONACH

COME BACK.....POWROTY...WITAJCIE

WITAJCIE MOI MILI :-)

Bardzo dawno mnie tu  nie było....oj bardzo dawno.W moim życiu zaszło w tym roku mnóstwo zmian,wydarzyło się mnóstwo rzeczy i tych dobrych i tych złych,wesołych jak i bardzo smutnych.
Postaram się  Wam wszystko opowiedzieć sukcesywnie a dziś w skrócie.Najpierw zostałam żoną wspaniałego mężczyzny Pawła, następnie zostałam mamą :-) !!!!! urodziłam 3 września śliczną córeczkę Liliankę.. Jestem dumną świeżo upieczoną mamusią.To wspaniałe uczucie i najlepsze co mogło mnie spotkać.Niestety nie tylko z tych wspaniałych momentów składa się ludzkie życie.Straciłam po ciężkiej chorobie najbliższą mi osobę mamusię.To był cios prosto w serce ....Bardzo dużo się w tym czasie wydarzyło.Zrozumiałam bardzo dużo,przewartościowałam swoje życie.Dla mnie najważniejsza jest rodzina. Córka i Mąż dodają mi sił .
Ogrom spraw sprawił że nie miałam  czasu ani sił na nic.Teraz staram się układać wszystko na nowo i chętnie podzielę się z Wami co u mnie.Pozdrawiam Was serdecznie.Wkrótce now…

Różowo-niebieski mix

WITAJCIE KOCHANI!!!

DZIŚ MAKIJAŻ W KOLORACH.POSTANOWIŁAM TROSZKĘ POEKSPERYMENTOWAĆ :-).
DODAŁAM KOLOR NIEBIESKI GDYŻ JEST SZALENIE MODNY W TYM SEZONIE WIOSENNYM.NIE PRZEPADAM ZA TYM KOLOREM JEŚLI CHODZI O MAKIJAŻ M.IN ZE WZGLĘDU NA MOJĄ ZIELONĄ TĘCZÓWKĘ ALE UWAŻAM,ŻE WYSZŁO CAŁKIEM NIEŹLE :-) .POZDRAWIAM SERDECZNIE I ŻYCZĘ MIŁEGO WIECZORU!!BUZIAKI SŁODZIAKI :-*







PRODUKTY ZASTOSOWANE

TWARZ

podkład Astor lift me up # 200 nude
korektor  allorund concealer Catrice
puder brązujacy Bell
róż multi colour blush Essence

OCZY

baza pod cień Inglot
paleta cieni Sephora
kredka 2 in 1 Essence13 pepper & mint
paletka cieni Butterfly lemon
cień colour & shine Essence # 06 bling blng
eyeliner z brokatem Secret # 4
eyeliner z brokatem Secret # 5
eyeliner gel Essence black
mascara Essence i love extreme


USTA

pomadka Essence# 42 fairytale
pomadka Essence #01 frosted














CHCIAŁABYM POLECIĆ WAM PODKŁAD ASTOR LIFT ME UP 2 IN 1 .ZAKUPIŁAM W KOLORZE #200 NUDE. DO MOJEJ CERY SUCHEJ SPRAWDZIŁ SIĘ ZNAKOMICIE.BARD…