niedziela, 26 lipca 2015

i ubraniowo i makijażowo :-)



Witajcie moje Piękne!!!


Dziś znalazłam troszkę czasu więc postanowiłam się z Wami podzielić dzisiejszym lookiem- mała propozycja ubraniowa i makijaż .Na dworze nieco chłodniej :-) ufff z czego ogromnie się cieszę po tych upałach. Strój luźny i wygodny.Mam nadzieję,że Wam się spodoba :-)Życzę miłego dnia,buzioleeeee











MAKE UP


TWARZ

paletka korektorów Dermacol
podkład Bell HYPOALLergenic kolor 3
bronzer Honolulu by W7
puder matujący Bell Hd LOOK NOW!
fixer W7 utrwalacz w sprayu

OCZY

baza pod cien Inglot
paleta cieni W7 Paintbox
eyeliner gel maybelline black 01
kredka czarna Eveline
mascara Big Volume Lash Eveline
paletka do brwi Avon

USTA

pomadka matowa  Be Beauty  nr3



rozpuszczone....hmmm??



 a może koczek...???




buty H&M ,jeansy Top Secret ,torebka zdobycz second hand ,t-shirt zakupiony w miejskim butiku(nie mogłam oprzeć się  temu nadrukowi :-) )


kitka???....nie mogłam się zdecydować :-)Wszystkie opcje pasują :-).


Bądźcie piękne i szczęśliwe  każdego dnia!!!!


6 komentarzy:

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)