wtorek, 4 sierpnia 2015

Siemaneczko Piękne !!!!


Dziś 2 propozycje ubraniowe.Jakiś czas temu zakupiłam szare szpilki filmy Reserved (megaaaaaaa wygodne ) które uwielbiam nosić śliczną szarą torebkę  firmy Medicine .I tu :-) dwie propozycje podania :-)





1.Romantyczna......na randkę,spacer :-)








Torebka Medicine
Buty Reserved
Sukienka C&A





2.Na luzie...na wypad ze znajomymi







Marynarka Reserved
Koszula H&M
Spodnie H&M (dziury zrobiłam sama :-) )
Buty Reserved
Torebka Medicine







Mam nadzieję,że wam się spodobały.Pokazałam Wam co lubię nosić i jak :-)Pozdrawiam serdecznie i buziaków moc :-*


12 komentarzy:

  1. Śliczne stylizacje, ja wczoraj w Medicine kupiłam białą bluzę z lisem, kocham tą kolekcję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :-).o tak zgadzam się kolekcja Medicine jest świetna :-)

      Usuń
  2. Świetna stylizacja, te szpileczki z pierwszego zdjęcia cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej jestem tu pierwszy raz mam pytanie gdzie kupilas tak boskie okulary co to za firma? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej.okulary kupiłam w Vision Express,pozdrawiam

      Usuń

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)