czwartek, 15 października 2015

jak pielęgnuję moje niesforne włosy...




Hej moje piękne!!!!


Dziś post o tym jak pielęgnuje moje bardzo niesforne włosy.
Zacznę od tego iż moje włosy są raczej trudne...lekko kręcone puszą się,rozdwajają,raczej matowe,cieńkie dlatego używam produktów które nawilżą i wygładzą moje włosy tym bardziej ,że używam suszarki i prostownicy.
Pewnego dnia udałam się do hurtowni kosmetycznej :-).Z polecenia zaczęłam używać szamponu firmy Joanna do włosów suchych i zniszczonych z proteinami mlecznymi o zapachu aromatycznego kokosa.Absolutny strzał w dziesiątkę :-). Szampon delikatnie oczyszcza włosy,nie skleja,włosy są lekkie,miłe w dotyku,łatwo się rozczesują.Mega wydajny 1000 ml-16zł :-),dozownik z pompką ,fantastycznie pachnie kokosem.Efekt jak po wyjściu od fryzjera :-) Absolutnie polecam!!!
Pani ekspedientka poleciła mi również do moich włosów drewnianą szczotkę polskiej firmy Gorgol  i bardzo się cieszę,że ją zakupiłam.Rewelacyjnie rozczesuje włosy,nie szarpie,metalowe kulki przyjemnie masują skórę głowy.Jest świetna i gorąco ją polecam!!!







Już jakiś czas temu wpadłam na produkty firmy Kallos i....zakochałam się.Obecnie używam  naprzemiennie dwóch   odżywek:
-bananowa maska wzmacniająca włosy z kompleksem multiwitamin.Zawiera witaminy A,B1,B2,B3,B5,B6,C,E.
Rewelacyjnie nawilża włosy,ułatwia rozczesywanie,nabłyszcza,włosy są miękkie i przyjemne w dotyku,końcówki mniej rozdwojone ,dodatkowo niesamowicie pachnie :-)
-czekoladowa maska nabłyszczająca,odżywiająca do włosów.Zawiera ekstrakt z kakao,keratyny,białka mleka i panthenol. Świetnie odżywia moje włosy,nawilża,ułatwia rozczesywanie.Po dłuższym stosowaniu zauważyłam,że moje włosy są grubsze i zdecydowanie mniej wypadają.Ja uwielbiam ten czekoladowy zapach:-)
Dodatkowym atutem jest to ,że maski tej firmy są bardzo wydajne i tanie1000 ml-20zł,275ml-10zł  ,Gorąco polecam.



Pozdrawiam Was serdecznie!!!!Miłego popołudnia!!!!




NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE ICH NA INNYCH STRONACH




15 komentarzy:

  1. żaden z produktów nie jest mi znany, ale czuję się zaciekawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem wielką fanką wszelkiego rodzaju odżywek do włosów. Na pewno skorzystam z tych, które znalazłam u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą bananową maskę muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bananowa maska brzmi fajnie ;) nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maju polecam,pięknie pachnie i odzywia włosy

      Usuń
  5. Ten kokosowy szampon musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa czy te odżywki sprawdziłyby się na moich włosach ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy cienkich matowych i suchych polecam :-)

      Usuń
  7. cos czuje ze musze sie zapoznac z tym szamponem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam maski z kallosa! co do szamponów z Joanny już wiele razy się nad nimi zastanawiałam, chyba w końcu jakiś kupie :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)