sobota, 10 października 2015

Jesienna stylizacja + kosmetyczne nowości


Witajcie Moje  Piękne!!!!


Po dłuższej przerwie wracam do Was.Niestety stan mojego zdrowia nie pozwolił mi tu do Was zbytnio zaglądać :-(.Ale jestem i dziś podzielę się z Wami moja propozycją jesiennej stylizacji.Jesień mamy jesień.Słońce dopisuje :-)Pogoda jak najbardziej sprzyja.Zapraszam do czytania i oglądania. :-)




Jesień w tym roku kocha zieleń ,bordo ,brązy i właśnie w takich kolorach jest moja propozycja.Mam nadzieję,że Wam również się spodoba.


Płaszcz/Parka-MEDICINE
Spodnie -MEDICINE
t-shirt-MEDICINE kolekcja limitowana
Torebka -MEDICINE
Buty-H & M







Do stylizacji polecam pomadkę Manhattan #54 V X-treme last&shine (cudowny kolor wina)Pomadka miękka,nawilża usta,niestety nie jest dość trwała.Ale ja i tak bardzo ją lubię i świetnie się sprawdza gdyż moje usta bardzo się wysuszają,zwłaszcza jesienią.A propo wysuszania ....DŁONIE w okresach jesienno-zimowych wymagają szczególnego zainteresowania.Polecam parafinową maskę do rąk Eveline oraz krem do rąk Ziaja z proteinami kaszmiru i masłem shea (świetnie pachnie).Te dwa produkty rewelacyjnie nadają się do skóry moich dłoni.Nawilżają przez co nie czuję ściągniętej skóry ,uelastycznią,moje dłonie zdecydowanie to lubią :-).Polecam



  ...a gdy już nasze dłonie są takie cudownie zadbane możemy je pomalować i tu moja jesienna propozycja....lakiery do paznokci firmy Wibo w dwóch absolutnie fantastycznych,bardzo modnych kolorach.Lakiery bardzo łatwo rozprowadzają się na paznokciach,z odpowiednim preparatem utrwalającym utrzymują się nawet kilka dni na paznokciach i te kolory...mmmm...Polecam!!!




lakier Wibo CHIC matte nr 5




lakier Wibo 1COAT MANICURE nr 13


Pozdrawiam Was serdecznie i sama jestem ciekawa Waszych jesiennych propozycji!!!!!Buziaki!!!


P.S- niedługo podzielę się z Wami jak dbam o włosy :-)



NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE ICH NA INNYCH STRONACH

7 komentarzy:

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)