sobota, 21 listopada 2015

bo zieleń lubi brąz :-)



Witajcie moje Piękne!!!

Dziś przychodzę do Was z propozycją makijażu.Ostatnio wszędzie pojawiają się fiolety,róże,burgundy a ja postanowiłam Wam przedstawić makijaż w odcieniach zieleni,która również szalenie modna jest w tym sezonie.Mam nadzieję,że Wam się spodoba! :-) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru!!!Buzioleeee :-*



Użyte kosmetyki

Twarz

baza pod podkład Kobo
podkład Astor Lift me up #200 nude
korektor Manhattan wake up concealer #002 classic beige
puder brązujący Hean# 7 -słoneczna opalenizna
rozświetlacz my Secret face illuminator
utrwalacz w sprayu Kobo


Oczy


baza pod podkład Bell perfest skin
paletka cieni Technic electric beauty
paletka cieni Sleek ultra matts v2
eyeliner Rimmel #001 black
mascara Eveline volume celebrities


Usta

pomadka Golden Rose 2000 #134












NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE ICH NA INNYCH STRONACH

2 komentarze:

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)