piątek, 6 listopada 2015

CHOCOLATE MAKE UP

  


  Cześć Piękne!!!!
 



Dziś makijaż w odcieniach czekolady idealnie wkomponuje się w jesienne wieczory.Za oknem szaro buro nic tylko zajadać czekoladę :-) i tak zrodził się oto ten makijaż.Niedawno zakupiłam pomadkę Golden Rose w kolorze czekoladowym (koloru poszukiwałam dość długo ,chciałam matt nie udało się i jest delikatny połysk-ale jest cudowna ) i też w ten makijaż świetnie się wkomponowała. Teraz bardzo modne są odcienie brązów,czerwieni,bordo. Postaram się z tych szaleńczo modnych odcieni zmalowywać dla Was makijaże.  Mam nadzieję,że spodoba się Wam moja propozycja :-)Niektóre produkty zakupiłam na promocji Rossman i Natura :-)
Przepraszam za jakość zdjęć ale dziś pochmurno :-(.Mam nadzieję,że coś widać :-)







Użyte kosmetyki 








Twarz

baza pod podkład Kobo
podkład Astor Skin Match Protect  #200 nude
korektor Manhattan wake up concealer #002 classic beige
Kobo professional face contour mix
bronzer Hean #7 słoneczna opalenizna
Kobo make up fixer spray-utrwalacz makijażu

Oczy

baza pod cienie do powiek Bell perfect skinn
paletka cieni do powiek Catrice absolute matt
cień do powiek Kobo # 208 bronze
cień do powiek Essence #59 copper island
czarna kredka do powiek  Manhattan x-act eyeliner
brązowa kredka do powiek Miss sporty #002 solid
mascara Wibo growing lashes


Usta

pomadka Golden Rose 2000 #134










Niektóre kosmetyki to nowości .Za jakiś czas dam znać jak się sprawują i czy je polecam!!! :-)




                                  Całuje Was serdecznie i życzę miłego wieczoru!!!






NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE ICH NA INNYCH STRONACH

10 komentarzy:

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)