poniedziałek, 2 listopada 2015

HALLOWEEN




HEJ PIĘKNE!!!





DZIŚ SZYBCIUTKI POST.POSTANOWIŁAM SIĘ TYM Z WAMI PODZIELIĆ.MÓJ NARZECZONY (PAWEŁ JEST MEGA SZALONY I ZAKRĘCONY )  NAMÓWIŁ MNIE NA MAKIJAŻ HALLOWEENOWY MIMO ŻE NIE JESTEM SPECJALNYM ZWOLENNIKIEM TEGO ŚWIĘTA TO MU SIE UDAŁO .W SUMIE TO NIEŹLE SIĘ PRZY TYM UBAWILIŚMY.MOŻNA WYKAZAĆ SIĘ MEGA KREATYWNOŚCIĄ .I TAK OTO W  WIECZÓR HALLOWEEN POWSTAŁO NASZE DZIEŁO.
JA W ROLI WAMPIRZYCY ,PAWEŁ ...HMM.. NO CÓŻ PRAWIE JAK NERGAL ...HAHHAHHAHA








                                                POZDRAWIAM WAS SERDECZNIE!!!BUZIAKI


A JUŻ WKRÓTCE MOJE NOWINKI I PROPOZYCJA MAKE-UP :-)


NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE ZDJĘĆ I TREŚCI ORAZ WYKORZYSTYWANIE ICH NA INNYCH STRONACH

2 komentarze:

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)