wtorek, 18 października 2016

COME BACK.....POWROTY...WITAJCIE



WITAJCIE MOI MILI :-)

Bardzo dawno mnie tu  nie było....oj bardzo dawno.W moim życiu zaszło w tym roku mnóstwo zmian,wydarzyło się mnóstwo rzeczy i tych dobrych i tych złych,wesołych jak i bardzo smutnych.
Postaram się  Wam wszystko opowiedzieć sukcesywnie a dziś w skrócie.Najpierw zostałam żoną wspaniałego mężczyzny Pawła, następnie zostałam mamą :-) !!!!! urodziłam 3 września śliczną córeczkę Liliankę.. Jestem dumną świeżo upieczoną mamusią.To wspaniałe uczucie i najlepsze co mogło mnie spotkać.Niestety nie tylko z tych wspaniałych momentów składa się ludzkie życie.Straciłam po ciężkiej chorobie najbliższą mi osobę mamusię.To był cios prosto w serce ....Bardzo dużo się w tym czasie wydarzyło.Zrozumiałam bardzo dużo,przewartościowałam swoje życie.Dla mnie najważniejsza jest rodzina. Córka i Mąż dodają mi sił .
Ogrom spraw sprawił że nie miałam  czasu ani sił na nic.Teraz staram się układać wszystko na nowo i chętnie podzielę się z Wami co u mnie.Pozdrawiam Was serdecznie.Wkrótce nowy post :-) .Stęskniłam się za Wami,za wpisami,za makijażami....Teraz troszkę inaczej ale również z pasją do makijażu :-)Do usłyszenia.Buziaki.Miłego popołudnia :-* :-)




4 komentarze:

  1. Gratulacje Kochana :* Ja urodziłam wcześniaka w 32 tygodniu, pomału nadganiamy.
    Powodzenia i duuużo sił i wytrwałości.
    Ucałuj Dzidziusia w piętkę ode mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje!!!!!wzajemnie dużo siły,zdrówka!!!buziaki dla Was.

      Usuń

Cieszę się,że odwiedziłaś/eś moją stronę. Pozostaw ślad po sobie w komentarzu, a chętnie odwiedzę również Ciebie :-)